Cursos para Niños
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Cursos para Niños Talk English Programme
Estamos orgullosos de decir que ahora enseñamos a niños desde los 8 años hasta los 15 años.
Los cursos se enfocan en diferentes contenidos y tienen una dinámica diferente dependiendo de la edad y nivel de los niños, sin embargo, nuestra misión es que el estudiante disfrute y aprenda esa herramienta fundamental.
Los cursos están divididos por edad hasta los 12 años. Si un niño entre 10 a 12 años considera su nivel más avanzado debería hacer el diagnóstico para participar con niños con un nivel más avanzado entre 13 a 15 años. El diagnóstico no es una obligación.
Cursos por Edades
Entre los 8 a 9 años
Curso enfocado a potenciar el inglés en los niños pequeños utilizando una metodología dinámica a través de juegos, canciones y mucha diversión. Éste curso también se enfoca en ampliar el vocabulario e introduce gramática.
Entre los 10 a 12 años
Curso que promueve el desarrollo de las habilidades en los estudiantes con más ejercicios de comunicación.
Entre los 13 a 15 años
(9 niveles de 3 meses cada uno) Debería hacer el diagnóstico para evaluar qué nivel tiene. Al final de cada nivel tiene que hacer una prueba la cual tiene una aprobación mínima del 60% para avanzar al siguiente nivel. Todos los niveles se enfocan en speaking, listening, reading and writing. Hablar, escuchar, leer y escribir.
FECHA DE INICIO
1er Periodo
Curso de 24 horas
INICIA
Marzo 2024
3 meses
DURACIÓN
• Durante el año hay tres períodos que comienzan en marzo, junio y octubre.
• Cada nivel es de aproximadamente 12 semanas.
• Cada nivel dura 24 horas.
TALK ENGLISH LEVELS 1 TO 9
Su curso en Talk English comenzará con un enfoque único para el aprendizaje de idiomas en nuestro programa English File, Un programa que combina inglés general y habilidades académicas en inglés. En Talk English Institute, estamos orgullosos de nuestra reputación de tener uno de los mejores cursos de inglés en Chile.
English File es un programa comprobado que ha ayudado a miles de estudiantes de Talk English a alcanzar sus metas. Como un curso integrado, el programa de archivos en inglés funciona para hablar, escuchar, escribir y leer, así como gramática, vocabulario y pronunciación. Ya sea para viajes, trabajo o necesidades cotidianas, este es el curso perfecto para ayudarlo a mejorar su inglés.
UN PROGRAMA DINÁMICO DE INGLÉS QUE COMBINA HABILIDADES GENERAL DE INGLÉS Y ACADÉMICO
OBJETIVOS
Al final de sus estudios en este curso, usted:
• Ha ampliado su vocabulario en relación con los temas cotidianos.
• Ha mejorado sus habilidades generales de inglés, como la capacidad de hablar inglés y escuchar situaciones de la vida real en inglés.
• Ha desarrollado la confianza para usar su inglés.
• Han desarrollado fluidez y precisión en inglés hablado y escrito.
• Ha mejorado su gramática inglesa.
CONTENIDOS DE NIVEL 1
Vocabulary
- Days of the week, numbers, greeting
- The world, high numbers
- Classroom language
- Things
- Colours, adjectives, modifiers
- Feelings
- Verb phrases
- Jobs
- Question words
- Family
- Everyday Activities
- Adverbs and expressions of frequency
Grammar
- Verb be and subject pronouns
- Verb be questions and negatives
- Possessive adjectives
- A/an plurals. This, that, these, those
- Adjectives
- Imperatives, let’s
- Present simple
- Word order in questions
- whose, possessives
- In, at, on, to
- Adverbs and expressions of frequency
Pronunciation
- Vowel sounds
- Sentence stress
- The alphabet
- s/es/th sounds
- Connected speech
- The letter o
- The letter H
CONTENIDOS DE NIVEL 2
Vocabulary
- Verb Phrases
- The weather/Seasons
- Phone Language
- The date, ordinal numbers
- Music
- Word formation
- Past time expressions
- Go, Have, Get
- Irregular verbs
- The house
- Prepositions of place and movement
Grammar
- Can/Can’t
- Present Continuous
- Comparison of The simple present and The present continuous
- Object Pronouns
- Like + (verb -ing)
- Be or Do?
- Past Simple was/were
- Past simple regular verbs
- Past Simple irregular verbs
- There is/There are, some, any, plural nouns
- There was/There were
Pronunciation
- Sentence Stress
- Vowel sounds
- Consonant clusters
- -ed ending
- Silent letters
CONTENIDOS DE NIVEL 3
Vocabulary
- Food
- Food containers
- High numbers
- Places and buildings
- Holidays
- Verb phrases
- Common adverbs
- Verbs that take the infinitive
- The internet
- Irregular past participles
- Word groups
Grammar
- Countable and uncountable nouns, a, an, some, any
- Quantifiers, how much, how many, a lot etc…
- Comparative adjectives
- Superlative adjectives
- Be going to
- Future expressions
- Adverbs of manner and modifiers
- Verbs + to +infinitive
- Articles
- Present Perfect
- Simple past or present perfect?
- Revision of question formation
Pronunciation
- Letters ea
- Sentence stress
- Letters oo
- Word stress
- Revision of Sounds
CONTENIDOS DE NIVEL 4
Vocabulary
- Common verb phrases
- Describing people, appearance and personality
- Clothes, prespositions of place
- Holidays
- Prepositions of time
- Verb phrases
- Airports
- Verb + prepositions
- Expressions for paraphrasing
- Housework, make or do?
- Shopping
- Adjetives ending ed or ing
Grammar
- Word order in questions
- Present simple
- Present continuous
- Past simple
- Past continuous
- Time sequencers and connectors
- Be going to
- Present continuous (near future plans)
- Defining relative clauses
- Present perfect + yet, just, already
- Present perfect or simple past?
- something, anything, nothing
Pronunciation
- Vowel sounds
- Final s or es sound
- Ed endings
- Sentence stress
- Word stress
- Fast speech
- Sounding friendly
- C and CH
CONTENIDOS DE NIVEL 5
Vocabulary
- Time expressions
- Describing a town or city
- Health and the body
- Opposite verbs
- verb+back
- Adjectives + prepositions
- Infinitive and gerund verbs
- Get
- Confusing verbs
- Adverbs of manner
Grammar
- Comparatives
- Superlatives
- Quantifiers
- Will/Won’t
- Review of past, present and future
- Uses of the infinitive
- Uses of the gerund
- Have to/must
- Should
- The first conditional
- Possessive pronouns
Pronunciation
- Sentence stress
- Word stress
- Ow
- Linking
- I
- Sentence rhythm
CONTENIDOS DE NIVEL 6
Vocabulary
- Animals
- Phobias
- Biographies
- Verbs
- School subjects
- Word building
- Sports
- Phrasal verbs
- Similarities
- Verb phrases
- Say or tell
- Revision
Grammar
- Second conditional
- Present perfect for or since
- Present perfect or simple past
- Passive
- Used to
- Might
- Expressing movement
- Word order of phrasal verbs
- so, neither + Auxilary
- Pst perfect
- Reported speech
- Questions without auxiliaries
Pronunciation
- Word stress
- Sentence stress
- Ed stress
- Diphthongs
- Linking
- Contractions
- Double consonants
CONTENIDOS DE NIVEL 7
Vocabulary
- Food and cooking
- Family, adjectives of personality
- Money
- Strong adjectives
- Transport
- Colocation verbs/adjectives + prepositions
- Ed/ing adjectives
- Phone languages
Grammar
- Present simple, continuous, action verbs + non action verbs
- Future forms, present continuous, will, shall, going to
- Present perfect and simple past
- Present perfect for and since
- Present perfect continuous
- Comparatives and superlatives
- Articles a, an, the, no article
- Can, Could, be able to
- Modals, must, have to and should
Pronunciation
- Short and long vowel sounds
- Sentence stress
- Letter o
- Linking
CONTENIDOS DE NIVEL 8
Vocabulary
- Sport
- Relationships
- Cinema
- The body
- Educations
- Houses
Grammar
- Past tenses, simple, continuous, perfect
- Usually and used to
- Passives all tenses
- Modals, might, can’t, must
- First conditional
- Second conditional
Pronunciation
- Linking letter ’s’
- Sentence stress
- Diphthongs
- The letter u
CONTENIDOS DE NIVEL 9
Vocabulary
- Shopping
- Work
- Adverbs
- Electronic devices
- Phrasal verbs
- Compound nouns
- Crime
Grammar
- Reported Speech
- Gerunds and infinitives
- Third Condititonal
- Quantifiers
- Relative clauses
- Question tags
Pronunciation
- Letter ai
- Word stress
- Sentence stress
- Ought, augh
- Intonation in question tags